GINOP 3.1.3- 15-2016-00001 projektmenedzser állás tájékoztató

A GINOP 3.1.3- 15-2016-00001 azonosító számú, „IKT startup cégek nemzetközi piacra lépését segítő szakértői, mentori hálózat kialakítása” című projekt, röviden „INPUT- program” Projektmenedzsert keres!

Munkáltató a Neumann Nonprofit Közhasznú Kft.

Munkahely: Budapest

Foglalkozás:    Teljes munkaidő, határozott munkaidőre 2021.04.29. ig.

Az állás leírása

FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:

  • GINOP projektek irányítása, menedzselése
  • Időszakos Beszámolók, Záró Beszámoló, jelentések, emlékeztetők készítése,
  • Változás-bejelentők, Támogatási Szerződés-módosítások elkészítése, hiánypótlások teljesítése, kapcsolattartás Közreműködő Szervezettel,
  • 3 ajánlatos beszerzési eljárások (ajánlatkérések) előkészítésének és lefolytatásának ellenőrzése, közbeszerzési eljárások előkészítésében, lefolytatásában való koordinációs részvétel,
  • Részvétel a projekttel kapcsolatos szakmai és pénzügyi-elszámolási egyeztetésekben, állásfoglalás kérések előkészítésében, aktív együttműködés a projekt pénzügyi vezetőjével és szakmai vezetőjével, külső vállalkozókkal és szakértőkkel,
  • Kapcsolattartás a kedvezményezettekkel, konzorciumi tagokkal,
  • A projekt Támogatási Szerződésben foglaltaknak megfelelő előrehaladásának biztosítása, tevékenység-ütemezés, indikátorok, mutatók teljesítésének nyomon követése,
  • Projekt dokumentáció teljes nyilvántartása, menedzsment információk nyilvántartása,
  • Adatszolgáltatással kapcsolatos feladatok ellátása, kapcsolódás a szervezet backoffice adatszolgáltatási kötelezettségeihez is, általános irodai feladatok ellátása,
  • Ellenőrzésekkel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Projekt városi rendezvényein, egyéb eseményein történő részvétel, kiszállás bizonyos rendszerességgel,
  • Ellátja a projekttel összefüggő egyéb feladatokat, amellyel vezetői megbízzák.

A munka ellátásához szükséges:

  • Microsoft Word, Excel professzionális szintű ismerete
  • Igényesség a saját munka minőségére vonatkozóan
  • Precizitás, határidők betartása
  • Eredmény-centrikus hozzáállás
  • Célcsoport és partnercentrikus hozzáállás,
  • Magas fokú teherbírás, stressztűrés
  • Jó problémamegoldó, és konfliktuskezelő képesség
  • A szervezet, projekt képviselete.

AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ SZÜKSÉGES FELTÉTELEK:

  • Felsőfokú végzettség, gazdasági, és/vagy pénzügyi területen (főiskolai vagy egyetemi)
  • 3 év szakmai tapasztalat projektmenedzsment területen
  • angol középszintű nyelvtudás
  • „B” kategóriás jogosítvány + gépjármű vezetési gyakorlat

ELŐNYT JELENT:

  • Közbeszerzési ismeretek, közbeszerzési referensi tapasztalat

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Dinamikus csapat
  • Professzionális szakemberekből álló team, akiktől van mit tanulni
  • Családias légkör

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat alapján kiválasztott jelölttel telefonos és személyes elbeszélgetést folytatunk, a jelentkezőket írásban (e-mail) értesítjük az eredményről.

Jelentkezni kizárólag az alábbi online felületen lehet:

 Jelentkezési lap

Jelentkezési határidő:  2019. Március 10.

A jelentkezőkkel a határidő lejárta előtt elkezdjük a kiválasztási folyamatot.